VARNING FÖR KRAFTIG IRRITATION!

 Kommer här för dej nu. Som ni som har mig/IDA facebook vet ni att jag skrev att efter två dagars bloggande hade vi över 300 visningar och 90 besökare. Vilket stämmer, Jag blir seriöst trött och irriterad på dej som påstod att jag ljög? Varför skulle jag göra nåt så omoget och fult? Ljuga för mig själv? Nej, det är inte riktigt det jag gör, ni kanske gör så men det är absolut inget jag håller på med och det vill jag att läsare ska ha klart som f*n för sig. Det jag och Lina säger är våra tankar och vad vi tycker och sanningen för oss. Vi har inte nån jävla fejk blogg som är baserad på lögner. Som Lina tidigare skrev, Tänk innan ni säger saker människor. Tack.
Bildbevis här nere då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0