Till min läsare,till dem jag älskar, för er andra.

Hejhej, som sagt är det strul med bilderna! :( idag så har jag bara varit med Nicole och Amanda, riktigt skönt eftersom vi hade ett litet bråk igår, o som  sagt har jag aldrig bråkat med Amanda tidigare och jag hade rätt, allt var ett misstförstånd:D På håltimman bestämde jag mej för att platta Nicoles o jävl*r vilket bra resultat vi fick! Hennes hår blev sjukt fint verkligen (bilder imorgon eller senare om jah lyckas få dem på datan) efter skolan, skulle Nicole åka min och Amandas väg (mot stan) och hon ville verkligen köpa den vita PÄLSMÖSSAN. Nu vill jag inte ha negativa kommentarer om det JA, HON KÖPTE EN ÄKTA PÄLSMÖSSA, O JA, JAG FÖLJDE MED HENNE snabbt O KÖPTE DEN, HON SKÄMS INTE FÖR ATT HON HAR RÅD MED ÄKTA PÄLS. SLUT. JUSTEE GOA NUDLAR VI ÅT IDAH HAHHA:) /nicole o mandis fattar:)
Till dej i min paralellklass:)! Ja, jätte moget:) du som sagt vill alltid ha drama o alla ögon på dej, men som du märkte snackar alla bakom din rygg angående de, o tro inte att Amanda väljer dej före mej, hon är min bästa vän o skulle aldrig gå bakom min rygg.
Om du är en mogen person, som inte vill ha bråk, som vill snacka, gör du det när vi är ensamma och man kan säga sina åsikter, men människor som behöver andra som står på kanten o sen snackar skit om dem, de e fegisar, som inte vågar va ensamma ´face to face. De va de jag ville säga till dej. Annars är allt bra(:

Kommentarer
Postat av: Dania

Jag är inte på någons sida, men jag tycker inte att du skulle ha skrivit det på nätet om du vill snacka om det här med henne ensam, du sa det till henne i sms och det räcker, och jag tycker inte heller att suad ska kalla dig för saker och säga att hon ska slå dig o.s.v, det här är bara vad jag tycker och jag står inte på någons sida bara så du vet! :D ♥

2011-11-16 @ 21:17:01
URL: http://yeeez.blogg.se/
Postat av: ida

jo, de ska jag, för hon skrev mitt namn i hennes blogg, så jag har rätt att nämna händelsen till varje pris om jag har lust.

2011-11-16 @ 21:32:08
Postat av: Petra

ida, snälla, söta, dara ida. Amanda borde få välja dom hon ska umgås med. Tycker inte du det? Om hon vill umgås med andra än dig så ska hon väll få göra det, det ska väll inte du bestämma?

2011-11-17 @ 07:31:26
Postat av: ida

asso shit du petra person, har jag sagt att hon inte får? de e inte de som va problemet.

2011-11-17 @ 17:52:31
Postat av: ida

det som jag skrivit om min bästa vän har kommit från hennes egen mun

2011-11-17 @ 17:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0