svar på två kommentarer

svar på två ganska nya komentarer på mitt inlägg: nytt i garderoben. ;)

fråga: sääägg var???, jag går inte i det men vill börjAAAA! berätta nuuu!
svar: går i gc troops, det är dock fullt i våran grupp för tillfället. men här är deras hemsida: gctroops.se. :)

mitt fina lag. är dock inte med på den här bilden. var i dalarna då. ;)

fråga: vilken storlek har du?
svar: haha, på vad menar du? På shortsen har jag i alla fall xs och på tunikan har jag ingen aning, det står inget inuti. sedan förstår jag inte varför du ska veta min bh storlek om det är den du menar? hehe (A).



image description


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!!! Jag var den första frågan! :)

2011-11-24 @ 21:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0