Rekommenderar!

Hejhej, en snabb rekommendation?  Jo alla som känner mig vet att jag är mulatt. För er som inte vet vad en mulatt är, är det när man har en ''svart'' förälder och en ''vit'' förälder. I mitt fall är min pappa ''svart'',Och min mamma är ju då såklart ''vit''.  Men jag använder faktiskt en spray som smälter in med ens hudfärg och efter sex timmar har den smält in och gjort en mörkare nyans i ditt ansikte.

Jag använder den på vintern eftersom att jag blir blekare på vintern. Det bra med denna är att den smälter ju in, så man får en mörkare nyans. Ifall man använder brunkräm, Så ser man ju ifall man kollar på t.ex halsen att någon har brunkräm för att den är ju en helt annan färg, sen ser man ju oxå det kletiga! Och ingen har någonsinn märkt att jag använt den och jag har använt den nu några gånger eftersom jag för skit ful hy på vintern som sagt!

Det kostar 179;- ! KÖÖP DEN ! no regrets!
Detta kommer från en brud som ALDRIG ANVÄNDER SMINK! Har ni fler frågor kommentera bara här nedanför.
 

Kommentarer
Postat av: Dania

jag har seriöst inte märkt att du har något sånt på dig :P

Kanske för att jag inte bryr mig så mycket

2011-11-22 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0