planer för dagen!

vaknade kl. 12 för att maria ringde mig. måste. vända. tillbaka. på. dygnet. aja, sedan typ snackade vi i typ 45 minuter eller något och sen ringder ida. vet inte riktigt om det blir någon "fotografering" idag eftersom både marias och min kamera är urladdad och jag behöver batterier till min. men ja, vi får se. ska i alla fall lite snabbt till stan och köpa några smågrejer idag var det tänkt och sedan hjälpa mamma lasta av ett kylskåp på renova och efter det ska jag och pappa till farmors grav och tända ett ljus och efter det åker vi hem till pappa och kollar på hockey (han har frölunda tv ;)), sen sover jag där. var drygt 2 år sedan jag var hos pappa sist så det ska bli myys. :)

aja, gissa vad jag åt till frukost? jo, kladdkaka! :D känner mig lagom tjock nu alltså, men det är ju trotts allt höstlov. ;) var i alla fall helt förstörd igår för jag läste igenom alla mina gamla konversationer med lite olika människor. vill bara tillbaka till 6an. allt var bra då.
har får ni en sneakpeak på min och idas blivande design. det var den vi skulle ta bilder till idag egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0