Min dag.

Jaa, idag har man varit hos Lynns kiropraktor, Jag var där halv tio i morse, skit tråkigt. Sitta och stirra på en dörr i 45 minuter!! HÄR ÄR DÖRREN!
image description
OCH EN EGOOOBILD FRÅ TOALETTEN HAHAHA
image description
Ajja köpte iaf min gula snööggggaaa trööjjaa:D<3 Ingen big deal men det e iallafall nyyttt:D Bildbevis självklart!!!! (even om jag la ut igår)
image description
OCH JAG HITTADE ÄVEN VINTERSKOR :D
Jävligt snygga i LÄDER, typ som boots, ska lägga ut en bild också:) så här är min nya skor, fett snygga på, helt okej på bild enligt mig, KOMMENTERA/REKOMMENDERA GÄRNA ANDRA SKOR/STILAR SOM NI TYCKER SER BÄTTRE UT.
DEM SKA KÖPAS INOM KORT! VET ATT DET INTE RIKTIGT ÄT MIN STIL! Men dem är jävligt snygga på och passar till min vinter jacka perfekt  BIIILD!



Så sitter jag med Lina på skype:)  vad vi pratar om får ni inte veta:) hehehehe:D självklart så bjuder jag på en bild!! Slår in marias present,bilden kommer imorgon:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0