Träning=Bantning+Fest?

Idag så har jag tränat för första gången på två månader ''feels goooood''. Jag ansträngde mej jävligt mycke, förutom på den sista övningen, Ganska viktigt att ge hundra nu när jag tappat så mycke (Jag hade ett straff att jag inte fick träna av mina föräldrar eftersom jag inte skött på mig på min spanska -.- ). Ska försöka äta lite nyttigare nu också, även om det svider att säga det behöver jag nog tappa några kilon. Min syster som väger typ 2 KG, går på en diet¨. Vilket inntebär att matvanorna i huset kommer att förändras, så det är lika bra att jag börjar nu när jag har chansen. Mamma fixade en skitgod kycklingsallas:) Yumm.. aa ni måste se!
... SJUKT GOTT VAR DET!!



 Jag har inte tagit kort på ''presenten'' eftersom att jag ska ge henne pengar och två par örhängen:)!<3

Festen börjar sju så vi hörs la senare?;*<3





Kommentarer
Postat av: elina

Du banta, snälla du har ju typ ätstörningar om du tycker att du är thjock!

2011-11-20 @ 19:21:28
URL: http://eliniish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0