we're back bitches!

jaa, som ni ser är jag och ida back on track!
tänkte bara köra på som vanligt, köra mitt eget race. har rätt många ideer så det ska bli kul. :)

Kan ju berätta lite om dagen, men sen måste jag verkligen städa... jag lovar, det är kaos i mitt rum. kan ta en förebild & efterbild men kommer nog inte ens våga lägga upp förebilden.. haha.

Missade idrotten idag eftersom jag hade ont i halsen, samma sak var det med maria och tommi, så clara sa till oss att ta en promenad men vi åkte till stan istället, där jag köpte lite småsaker. därefter åkte vi tillbaka till skolan och sen till stan igen.. gick till domkyrkan och käkade tårta. 600 meter var den, helt galet ju! Där träffade vi i alla fall några killar från klassen + 7b så vi var lite med dem och sedan stack vi till nordstan och shoppa. :D slänger in lite bilder på vad jag köpt i veckan, här nedan. ;)
två armband, solpuder, eyeliner, dubbelring, tessiemössa, kalendär och iphone skal. :)
miiiiiiin.
bara för att golvash har snott min gamla...
bjuder stort...

Kommentarer
Postat av: Molly

sjukt snygga grejer lina! Hur har du råd att köpa allt..jag är typ pank 24 7 :(( Hahaha, jag har en lika dan mössa fast i vit också! <3 ses om en vecka!!

2011-11-12 @ 12:11:04
URL: http://moliee.devote.se/
Postat av: Anonym

Jättebra blogg, ursnygga saker!, ni är helt underbara Ida och Lina!

2011-11-13 @ 11:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0