Wannabeeeess.

så sitter jag och kollar på andra människors bloggar, som jag vet att läser våran:) Ganska roligt, Jag märker hur vissa bloggar ändrat stil efter min och Linas vilket jag tycker är helt patetiskt. Men samtidigt är det ju lite roligt att se att vi har så många wannbees:) Jag Kanske inte alltid skriver på ett så moget, Bloggaktigt sätt, när jag har beråttom, Medans Lina allltid gör det. Saker som man helt enkelt inte ska ge er läsare (svårt o förklara) En viss information osv.. Aja sjukt kul att se att många försöker skriva på samma sätt som vi gör. Hahaha:) Garvar ihjäl mig. Nä gud, nu fåår jag sluta:) Senare ska jag skriva ner Lite saker som ni nog inte visste om mig:)? Bjuder inte på Färskbiild :( sorry babes;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0