varning för utbrott.

Detta hittade man på skolans nya skvaller blogg. För det första är det inget pälsjacka det är en jacka med päls på luvan. lite skillnad där va?
canada goose har päls + dun och ingen klagar på den? Min har inte ens dun i och det här är det ENDA jag äger som har päls. kommer aldrig köpa päls igen utan det räcker med min luva. Jag är inte stolt över jackan, men det jämnar ut sig. Jag är vegatarian, men jag har fortfarande rätt att köpa snygga kläder? Bara för att jag inte nöjer mig med en typ h&m/klädkällaren jacka för 40 kronor lixom. Tänk innan ni skriver.

Kommentarer
Postat av: Veys

U go girl!

2011-11-02 @ 22:50:50
URL: http://veys.blogg.se/
Postat av: Molly

Du är sjukt duktig som klarar av att vara vegetarian lina!! Bry dig inte om vad dom säger, dom är bara avundsjuka ;)

haha. kul att eran skola har en skvaller blogg. Garvade lite smått där :D

2011-11-03 @ 13:20:15
URL: http://moliee.devote.se/
Postat av: Canada Goose

Canada Goose följer alla kanadensiska samt EU lagar och bestämmelser över hur djuren skall föras skyddsjakt på. Vi har handlat pälsen från samma pälshandlare i många år och vet att alla riktlinjer följs gällande denna jakt.



Vi använder Coyote pälsen endast som absolut nödvändigt och uteslutande för funktionella ändamål. Våra jackor är och har alltid varit använda på de kallaste platserna runt om i världen. I sådana klimat, där huden kan frysa på ett ögonblick skapar prärievarg päls en varm miljö i det mest kritiska området-runt ansiktet. Den varma luftfickan håller exponerad hud varm och ser till att utandningsluften inte fryser sönder. Det är just därför man i århundranden använt päls som skydd mot extrem kyla. Idag har vi möjlighet att använda så lite päls som möjligt, men samtidigt behålla funktionen av denna typ av produkt.

2011-11-03 @ 14:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0