länkbyte, någon?

goosh har inget att blogga om men känns som att jag sviker er läsare (&ida) om jag inte gör det. har ju fått rätt ok statitik nu det sista så det vill man ju inte förlora heller.

har bara tagit det lugnt idag. hade tänkt att plugga men satte på en film istället så blir nog att gå upp lite tidigare och gå på läxhjälp i skolan imon. får inget gjort annars.

sedan undrar jag om någon vill köra länkbyte? helst 50 + läsare, men vi kan diskutera saken om ni har mindre. bara skriv en kommentar så fixar vi det!

Kommentarer
Postat av: Golvash

Ska också gå... Åka tsm? ;) har resurstid först men men!

2011-11-21 @ 20:04:28
Postat av: Molly

åhåhåhåhåhå, jag vill köra bloggbyte!! har typ runt 40 besökare :/<3

2011-11-21 @ 22:06:17
URL: http://moliee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0