shopping

Tänkte slänga in ett kort inlägg om dagen eftersom jag inte har något att göra. haha.

Dagen började i alla fall med att ida ringde och väckte mig, strax efter det kom golvash till hållplatsen och så åkte vi till stan där vi träffade ida. Egentligen var det väl bara tänkt att jag skulle köpa present till maria men det slutade med att jag handlade till mig själv för ungefär 1100. haha, rätt sjukt egentligen. fick i alla fall med mig en jacka, ett par örhängen och en tröja hem. Sedan efter typ halva dagen ser vi paow. asså vi blev helt galna och typ börja jaga henne, så hon sprang och satte sig i en taxi, så vi hann inte fråga om bild. haha. jaja, det var lätt dagens höjdpunkt. ;)


Efter stan så mötte jag upp mamma på järntorget och så stack vi på visning. blev helt kär i en lägenhet så ska tjata lite så vi flyttar dit. hihi.


aja, ska sätta på ett avsnitt av gossipgirl nu och bara dega. puss!


Kommentarer
Postat av: anonym

hej! jag gillar eran blogg men hur kan du köpa en jacka med äkta päls

!!!!

2011-11-02 @ 09:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0