Trööttt Cheeyy:*

Så sitter jag på SKYPE MED LINA OCH ANDREAS, Och läser min konversation som jag hade med tawe igår (HAN KOMMER HEM T SWEDEN) BILDBEVIS!GGÖÖÖÖTT SÅÅ HAN KOMMER T DECEMBER:DD
Jaa som sagt sitter jag på skype med Lina och Andreas, Andreas typ spelar LOL samtidigt som han snackar med oss XD ?<3 Ajja här bjuder jag och Lina på en bild på när jag o hon skypade ensamma för en stund sen;)
(lina tog bilden:) ) hahhah har inte direkt stor bild på mig sj där uppe:D
Helt okej dag, Grattis på din födelesedag Maria! Jätte glad att jag fick ta del på den. Skicka ut ett KEDJEBREV här om dagen, då jag lät ER heta vad ni ville på min mobil hahhaha många heter älsklingen ska ladda upp ett bevis på de senare oxå:)<3 puussss så länge,bjuder på färsk bild (HAR BULLE I HÅRET SÅ SE HEMSK UT) Men jag bjuder;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0