Tareek Johnson...<3

Shiet.. vaart fan ska jag börja?Vi har så många minnen tillsammans, Vi berättar allt för varann, och jag litar på dej t 110 % visst vi bråkar som fan, men det är så syskon gör, Vi har varit vänner i lite mer än två år och bästa vänner i kanske ett och ett halvt, Jag saknar dej jätte mycket och jag hoppas verkligen att du kommer hem inom kort... Det är itne lika roligt uan dej...GOSHIIPOOSSHHHI, älskardej bror, kom hem!<3 Lite bilder ..från lite minnen<3

Hahahah när Jag O Mathilda spela fotboll med dej haha...

När vi snacka på skype XDD<3

När du o Theo åkte med mej o Alex t mej:)


Hemma hos mej i vintras:)!

En annan när du o theo föjde med mej o alex efterskolan:)


Sminkade dej hos Lina...:)


Vi har så mycket fler minnnen, men skriver jag alla kommer ingen någonnsiiiinnnn orka besöka bloggen igen... Du ser säkert inte detta, När du va i svergie följde du alltid mina bloggar, Det gör du nog inte nu.. men jag älskar dej broor...KOM HEM SNART! SAKNAR MIN BÄSTIS<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0