Svar på tal.

.. Jo du ''Petra''
Jag kom till skolan '' ISGR'' OCH NÄR JAG KOM VAR MIN KLASS INDELAD I GRUPPER. Tvår populära tjejer som bestämde alla lekar, o sånt, Sen fick dem andra springa efter, amanda var en av dem som fick springa efter o fjäska, men hon e väldigt blyg, så drf va de extra svårt för henne att komma in i den där gruppen. Jag själv är en väldigt social o öppen person, så direkt kom jag inte bland dem hör som '' bestämde'' Och jag såg hur amanda var tvungen att fjäska för att få va med, så jag satte mig och prata med henne på rasten istället och sprang iväg och gömde oss för dem andra.. * de va två år se, omogna (A)* Hon var som sagt väldigt blyg, frågade någon henne om nånting gjorde hon det bara. Så jah försökte smitta av mig lite på henne, alltså att vara ligte kaxig,jag ville inte att människor skulle utnytjja henne, som jag såg att dem gjorde bara för att hon va så snäll. Missuppfatta mig inte nu med att hon var mobbad, hon är bara en i mängden, men jag föll direkt för henne på nåt sätt. Det tog ca 2 månader innan hon öppnade sig för mig, Berätta allt om sig själv, vad hon gillade o inte o vad som hänt innan jag kom tillderas skola..Efter tre månader visste vi allt om varandra, vi har aldrig snackat skit om varandra, och har aldrig bråkat förens i måndags. Hon började öppna sig lite för andra, o när någon sa till henne o göra saker hon inte ville sa hon nej osv.. ajja lång historia..nu e hon iaf inte så blyg längre.. o vi har aldrig bråkat / ingen e kaxig mot henne. Vi ger varann blickar o fattar vad den andra säger.. läskigt men sant.. vi bråkade iaf i måndags för första gången på två o ett halvt år.. men ändå snacka vi inte skit om varann, då ska en person försöka komma emellan o sära på oss.. de e inte många som har den vänskapen som hon o jag har så jag förstår lite om man blir avundsjuk o man sjäkv inte är tight med någon. Orden jag skrev i det där inlägget har kommit från amandas egen mun.
det va de.
O MARIA , JAG OCH ALICE har slått ditt o Linas rekord i o känna varann längst, våra föräldrar umgicks innan dem blev gravida med oss, så vi träffa varann som foster;) ahhaa
Bjuder på bild på mej o amanda (GAAMMMAL BILD)

Kommentarer
Postat av: Petra

Okey, men jag fattar fortfarande inte!

Du kanske inte ska pressa henne till att bara vara med dig och låta henne vara med andra också!

2011-11-18 @ 08:59:50
URL: http://eliniish.blogg.se/
Postat av: Dania

Jag ser att hon faktiskt är med andra också, och var någonstans står det i texten att Ida har henne för sig själv? Hitta inte på massa saker, dom är väldigt tighta och det är därför, dom tycker inte att det är dåligt att vara med varandra så varför inte liksom? Det är bara hur jag ser det :)

2011-11-18 @ 20:36:55
URL: http://yeeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0