Right now

pallar inte blogga idag, så ni får bara det här korta inlägget. har bara chillat och tatt det lugnt idag, haft en sk spadag och nu sitter man här och skypar med ida. ska snart sätta mig  o plugga. har fett mycket läxor osv till imon plus att jag har no-prov också. fattar verkligen noll i no, någon som har lust att förklara vad densitet och en massa sån skit innebär? ;)

har bildbrist så ni får en bild från igår.


imorgon kommer uppdateringen va som vanligt antagligen men från fredag till måndag så vet jag inte riktigt eftersom jag då kommer befinna mig i dalarna. kanske kan jag slänga in en mobilblogg då och då men inte mer än så. aja, mer om det sen. puss!


Kommentarer
Postat av: Varda Khan

En blogg värd att läsa!

2011-11-17 @ 21:08:10
URL: http://juicycouture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0