My dayyy:)

Hejhej:) Asso tänkte slänga in ett inlägg om min dag faktiskt. Kanske blir ett Men dock är det inte säkert! Vi har ganska mycket besökare och mycket visningar vilket innebär att vi inte gör länkbyten med människor som har under 50 unika besökare.

Men annars är det bara att kommentera här under om ni vill göra ett länk byta så fixar jag det:)

Ajja nu om Min korta dag:)

Har egentligen inte gjort mycket sådär, Haft samma gamla vanliga tråkiga lektioner, med samma gamla vanliga tråkiga uppgifter i samma gamla vanliga böcker. Men svenska och engelskan var roliga.

På engelska hade vi massa tävlingar, sen fick vi även ''önska oss till människor'' som vi ska samarbeta med i ett grupparbete framöver.. Jag valde 4 personer fast man bara fick välja 2... ooppss;o Plus att jag glömde två stycken, så tyvärr kan jag inte nämna alla namn som jag skrev, aven om jag sa vissa namn på lektionen stämmer dem kanske inte:) srry..
Ajja bjuder på en bild på mig o THEO Från engelskan:)

Sen har vi svenskan oxå:) Jag jobbade med Clara & Alexandra.  Det har bara blivit så nu förtiden ( typ tre gånger hahah) Men vi jobbar bra ihop även om vi pratar väldigt mycket, får vi saker gjort,innan pratade jag mest bort tiden på mina svenska lektioner (I sexan dooe )

Men vi har blivit ett bra workteam. Det är lektioner med MASSOR av skratt.

Jag och Alexandra satt och tog kort på varandra på lektionen, Och jag skrev ner en massa skämt, och på ett komplicerat sätt, (komplicerat att förklara på dator) så blev en lek vi körde ''Alexandra <3 Elias'' Hahahha så Clara typ börja skriva det på bänken och sånt..:) HAHAH några Bilder:)



Kommentarer
Postat av: Mathilda & Linnéa

Hej Ida! Vi kan ta detta i skolan imorgon, men vi skulle gärna vilja länkbyta, vi har oftast 70-80 läsare, vi hade idag 73, är det okej ? :)

kram mathilda <3

2011-11-21 @ 22:21:53
URL: http://justadream.devote.se
Postat av: Ida

Jaråå:) vi kan köra ett länk ute,fb sen:)<3

2011-11-22 @ 18:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0