plattången gick precis sönder

Precis som ida skrev så sitter jag och skypar med ida och andreas. Andreas spelar lol så jag och ida sitter typ helt efterblivna utan att säga nåt. haha.

i alla fall, tänkte platta håret så att jag slapp göra det imorgon och så slutar min plattång fungera?! har haft den i ett och ett halvt år, lite längre borde den väl hålla? Har inte råd med en ny heller. fan. aja, får gå omkring o vara ful tills på söndag/måndag då jag förhoppningsvis får pengar.

Fattar inte vad som händer, först så tar min spotfy slut efter 2 dagar, min plattång går sönder, jag är almost pank och jag tappar min spegel i marken så att den går sönder + listen! asså gud, jag har blivit fööööör klantig. ska fortsätta ha damp i mitt huvud nu. puuuuuss.
djsdifåaisd.

Kommentarer
Postat av: sofi

Där har vi svaret! Du tappade en spegel i marken ju! Då får du hålla ut i 7 år.. Aj då! ;) <3

2011-11-04 @ 09:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0