min tisdag

åh herregud vilken sjukt seg dag jag har haft.
började dagen men läxhjälp, den var faktiskt helt ok men mitt humör var ju sådär. sedan under dagen så blev det bara värre och värre och jag sket i att gå på spanskan och satte mig och snacka med mamma i telefon i 40 minuter istället. vi kom fram till att jag ska byta klass eller skola. så någon som vet en bra skola? känns faktiskt jävligt gött. hoppas det blir av bara. det roligaste i skolan idag var väl no:n... vi skulle lösa nåt mord med bläckpennor. haha. ;)

på rasten drog jag, dania, maria och clara till espresso house. måste verkligen sluta med det! för det första så försvinner alla mina pengar på det och sedan så lär jag väl se ut som ett hus snart... aja, gott var det! :)
bilder från no:n, vi tyckte vi va coola i våra rockar. ;)
espresso hoooouse. ♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0