min dag + dagens fråga!

mäklarn är här och jag har tråkigt så kan berätta lite om min dag. :)

vaknade sju och kunde inte somna om, så jag har vart sjukt seg hela dagen och allting har tagit typ dubbelt så lång tid att göra. gick i alla fall ner till tvättstugan och tvättade allt i hela min garderob vid åtta. typ hälften av alla mina kläder är borta? :o måste leta reda på dem...

sen dess har det dock inte hänt så mycket. har skypat med lite folk och typ lyssnat på musik och sånt. och nu sitter man och tar egopics? :( har inget liv.
bjuuuder. :)
vi kör en dagens fråga! vad vill ni se mer av i bloggen? våran vardag? "roliga" inlägg? bilder?
alla svarar!



Kommentarer
Postat av: Emma K.

roliga inlägg :D

2011-11-04 @ 15:57:21
Postat av: Anonym

Mer roliga saker. Blogga oftare, går in på bloggen hela tiden men aldrig uppdaterat typ ?

2011-11-04 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0