Min dag.

Hejsan hoppsan Alla mina fans:)! idag har det vait en sjukt segig/degig dag. Bråkade för första gången på allvar med min allra bästa vän i hela världen, vilket känns ..dåligt.. och jag vet inte vad som hände, massa misssförstånd antagligen. SOMETIMES I REALLY HATE BEING A GIRL.

Efter skolan skulle Jag och Lina till stan för att köpa ett par jeans som Lina skrev i ett tidgare inlägg, Alex följde också med :)! Vi sprang runt lite här och där för att hitta jeansen och när jag o Lina väl hitat dem var det bara kärringjeans kvar. (shit vad arg jag blev). Jag tog lite bilder,men har strul med min iphone, så orkar inte lägga in bilder (fick tbx min iphone:) )

När jag kom hem så drog jag på mej mjukisbyxor, ett linne och sprang iväg till ammal för att vara med henne och kelly, SÅ SKÖNT! bara koppla av och chilla lixom:) o självklart äta (var utsvulten) hemma hos ammal är det som mitt andra hem, så jag åt, inget att vara blyg över:)!


Kommentarer
Postat av: Dania

DOOOOLMAAAAAA

2011-11-16 @ 07:37:32
Postat av: ANONYYYMMM

vem bråkade du med då?

2011-11-16 @ 16:14:38
Postat av: Petra

Så du tror att alla är dina fans?

Snälla lägg av!

2011-11-16 @ 16:58:52
Postat av: Ida

Petra, de e min blogg, jag e oseriös?

Anonym: en person som jag löst allt med (som tur är)

Dania: japp ! (älska)

2011-11-16 @ 19:57:55
Postat av: Anonym

Petra, de e min blogg, jag e oseriös?

Anonym: en person som jag löst allt med (som tur är)

Dania: japp ! (älska)

2011-11-16 @ 19:58:02
Postat av: SKOsnöre

Bajskorvar?... euw.

2011-11-17 @ 16:54:29
Postat av: babe123<3

hoppas det löser sig med amanda nu då gumman <3

jag älskar dig är här för dig , puss !<3

2011-11-17 @ 23:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0