Lång dag.

Hejhej, ida här,Lina bloggor förfullt medans jag e typ efterbliven... hehehhe aja, Som sagt  åkte vi till stan, coh som vanligt får man väcka Lina när man ska gör nåt eftersom att tjejen alltid ligger och SOVER. Vi hittade en jätte present åt Maria, och jag vet att hon kommer älska den. Bild kommer imorgon när jag slått in paketet:D ahahahah blir stolt över sånt;)! Jag köpte faktiskt inget till mig själv (första gången). Men självklart ska jag tbx imorgon och köpa denna tröjan:)

Den är jävligt snygg på faktiskt:)och JA Lina har en likadan som hon ALDRIG ANVÄNDER!
Träffade paow, som vinka åt mej:)
BAK
FRAM
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Så sitter jag bara framför datorn på fb:) Ska nog lägga mej snart, så detta blir nog det ända inlägget för dagen:) Men självklart så bjuder jag på en färsk bild!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahha du när du slår in paket <3

2011-11-02 @ 10:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0