Jaråå)

Hola? Nä men hej;/ just nu ligger jag i min säng och har årets kramp i magen, vet ite vad det kol ifrån men det gör sjukt ont:( mamma ba "det hjälper nog om man äter något " yes,tack mamma jag mår sämre nu! Även om pirogen med mozzarella var sjukt god! Ska lägga upp en bild ifall det går / detta är ett MOBILINLÄGG. Och våra ..vad ska jag säga " stammläsare" vet ju att det inte funkar för mej tt lägga ut från mobil,det tidigare inlägget från läxhjälpen gjorde jag med Linas mobil:)

Aa,såg nu att det inte går att lägga it bilder:/ klockan är halv elva o de e dags för mig att nana som jag kallar sova för heheh:$ NattinAtti våra kära läsare..


IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0