Underskatta aldrig vänner, det är dem som hjälper dig i sista sekund.

Hejhej,Vaknade upp för ca en timme sedan, och golvash har tjatat om att jag ska slänga in ett inlägg så jag får väl ta och göra det. Sitter inne på www.facebook.com, är så jävla ÄCKLAD, En kille addade mej här om dan på fb, Vi hade ganska många vänner gemensamma, så jag tänkte lixom ''en kille som mina kompisar käner känner kan väl inte vara så FARLIGT?. Han var inte farlig men dock äcklig, Jag nämner inga namn, tjejer som blir ÄCKLADE ÖVER KILLAR SOM SPELAR ÖVER. Kan dock kommentera så kan jag varna er eller maila till [email protected]

konversationen här nere


han: eyy?

Jag:Vad?

Han: du är söt

Jag: Vem är du?

Han: **** din kille<3

Jag: nä, jag har redan kille, vem fan e du

Han: JAG ÄR DIN KILLE!


jag tänkte först att detta var licksom ett skämt, då frågar jag en vän (nämner inga namn) Vem är **** *******. Då skriver min kompis direkt ''shiit vad du än gör ''ACCA INTE, ACCCCAA INTE'' Jag skrev att jag accepterat honom tidigare. Då skriver hon att han är en kille som vill ha en tjej, som säger till tjejer han tycker är snygga att han är deras kille, Och att han hotar tjejer som säger att dem inte är tsm o att han säger att han ska slå dem osv.
JAG: SÄG ALDRIG MER ATT DU ÄR MIN KILLE FATTAR DU?

Sen tog jag bort honom från facebook och blocka honom.
ajja ingen jätte big deal, men det kunde blivit om jag inte fått den informationen. Underskatta aldrig vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0