Hallojj:)

Hejhej, Känner att jag blir bättre på att blogga, och sedan sämre:( Lina backar allltid upp för mej eftersom att hon bloggar ju sönder, men eftersom att hon inte är hemma är det ju typ jag som har 80% av ansvaret för att göra bloggen ''intressant''.

Aja Idag, åkte jag och pappa iväg för att köpa ett nytt batteri och en ny laddare till min data eftersom att båda e typ sönder! Men vi köpte bara laddare till min dåliga emachines data, eftersom att vi inte hittade något batteri. Pappa hittade en snygg HP data som han ska köpa, vilket betyder att jag ska ta hans gamla,snygga ! o Lyynn kan få denna dumma datorn helt för sej själv! egentligen är den inte dum, men jag har pajjat den, fast med det nya batteriet så dör inte datan hela tiden, så då blir den bra hehe:D

Jag köpte ett nytt Iphone skal oxåå:) typ svart leopard med lite blått i. E nöjd ändå. Nästa vecka ska jag köpa ett till Ed hardy skal och det är skitsnyggt:) men ska lägga upp en bild på mitt nya skal såklart:)

 

hege :) I LIKE IT! Det är iaf bättre än mitt gamla hello kitty skal!

ld här nere för er som inte kommer ihåg/ inte tänkt på det:)




ajja nu ska jag iväg och köra styrkepass med Lynn puss, hörs snart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0