Gott&Blandat.



* Jag väger 47 kg :(

* Jag är 165.6 m lång:(

* Jag är ovän med en utav mina närmaste vänner, det känns inte bra.. (Su*d)..

*Min favorit Mat är sushi

*Även fast jag brinner får fotboll, Älskar jag att sjunga, och har gjort det i hela mitt Liv.

*Jag är från fyra olika länder. Turkiet, Sverige, Finnland & Nigeria-

*Jag är en sådan person som gärna tar den lätta vägen.

* Jag är även en person som inte alltid tänker innan jag gör, utan märker först nör konsikvenserna kommer fram vad jag har gjort för fel

* Jag är typ kär just nu .. i mej själv (A)

*Jag har mega stora fötter..

*Min skostorlek är 37-39.

*Jag faller inte lätt för grupptryck med saker jag verkligen tycker är fel.

*Men om det är typ ''stanna fem minuter till ute då'' fast jag fryser o vill gå hem, så kan jag stanna typ:)

*Jag hatar kärlek ändå, det är bara drama & Jag e för liten för sånt egentligen..

* Jag känner ibland att jag växer upp för fort.

*Jag får ofta pannikattacker med vad jag har på mig, förra veckan började jag näästan gråta när jag hade gått t skolan med ett visst klädesplagg.

*Även om jag är väldigt kaxig, så är jag väldigt känslig ''inuti mig'' Men jag skapar en så kallad ''mur'' runt mig själv, där samlas all skit i ett, o sen till slut så är den full, så kommer ett problem till, och rasar samman hela muren, o då brister jag ut i gråt, drf kan jag iland inte bry mig ett piss om saker som händer och ibland vara skit ledsen. (muren är riven och byggs upp *heheh* )

*Jag har mycket mer saftig fakta, fast jag tror att jag ska vänta lite med den riktigt saftiga faktan.. vill ha lite kommentarer först..

*Bjuder på en bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0