Godmorgon,Goddag,Godkväll,Godnatt.

Hejhej bloggen, Klockan är 28.58 och detta är mitt första inlägg för dagen, Jag är hemskt ledsen att jag inte bloggat nåt idag, har verkligen inte varit på blogghumör. Det är det. Jag blev väckt klockan elva på morgonen på grund av minst 20 sms från IVAR. Jag somnade drygt runt 04.00 igår och blir väckt klockan 11. Snacka att jag inte var glad, Jag började göra mig i ordning nån timme senare och plattade mitt håt i vad som kändes som en evighet, Och messar Lina att jag kommer om en stund, När jag sedan ringer upp så skulle vi visst inte till henne och det blev bara kaos, (inget jag klandrar Lina för). dock blev jag irriterad på mej själv för att jag inte planerat det på ett bra sätt. Mamma blev ju lack på mej eftersom jag tjatade SÖNDER För att få åka hem till Lina för jag har haft en attityd på senaste tid o.s.v så blev allt inställt så jag var på skit dåligt humör (återigen inte Lina jag försöker klandra så misstolka inte). Sen snacka jag o amanda i typ två timmar på telefon, passade på att dammsuga rummet lite och plocka upp lite smågrejer:)
Sen fixade mamma thaimat, vilket var jävligt gott, och jävligt starkt, bild nedanför:)
yuumm vad gott det var:)! hela denna dagen har jag bara surat och varit på dåligt humör typ
Gammal bild från tre dagar tbx men.. hehehehhe...<3:) vad ska man göra:)
så sitter jag och kollar på BLUE MOUNTAIN STATE visst är det lite äckligt, elle hahah vissa scener håller tjejer p killar på lite för mycke, men damn! Den är så jävla rolig:) Sitter såklart inne på fb oxå?! ajja bjuder på färsk bild:D

Kommentarer
Postat av: beads

Haha, vad roligt! Klockan 28.58?? ;D

2011-11-06 @ 17:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0