förvirrad

jag förstår ingenting längre. jag förstår inte vart jag har mina vänner. vilka som är äkta, vilka som är falska, vilka man kan lita på. det gör mig galen. jag vill veta vart jag har er men ni gör det så svårt för mig. kommer väl sluta med att jag är forever alone eller byter klass för jag pallar verkligen inte. Mamma har redan snackat med rektorn och han vill inte att jag byter men om jag verkligen vill så får jag.

vill egnetligen skriva ut såååååhär mycket mer men det kan jag inte, för vi har fortfarande ett par läsare kvar som vi antagligen känner och jag vill inte att alla ska veta allt. är trött på rykten. trött på drama. trött på tjejer. trött på skolan. trött på livet. någon snäll som skulle vilja skjuta mig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0