Fb är rena rama skvallerbloggen!

(mobilinlägg,som
Kanske är ganska oklart)

Jo alltså så fort någon är på G med nån ,så märker man ju det på fb,man börjar gilla varandras saker lite mer,kommentera gulliga grejer mer
En vanligt och ibland har man t.o.m gift/förhållande relationer på skoj,sen fortstår jag inte då, dessa två personerna som e på G,ingen har brytt sig om dem på de sättet innan,men nu när dem hittat varann ska alla andra tjejer/killar lägga sig i,och börja skriva statusar till den o.sv. Idioter,idioter säger jag bara,okej ifall nån snor ditt ex,då får man lägga sig i,men jag blir så arg över ett se en nära vän gilla någon på riktigt,som hon kan öppna sig för, för första gången på länge,så ska sånna små attetion h*es komma och förstöra. Riktig dålig stil säg jag bara riktigt dålig stil.

EN ARG/UPPRÖRD IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0