espresso house

Hej på er!
Kom precis hem från stan där jag var och fikade med golvash. haha fett pinsamt eftersom jag typ inte kunde betala för att mitt kort krånglade och sedan skulle mamma komma med pengar och så provar jag en gång till och så hade jag bara haft kortet på fel håll. funderade faktiskt ett tag på att ta springnota. ;) fast jaa, mysigt var det i alla fall.

nu ska jag vila lite och sedan ta en dusch och fräsha upp mig lite med ansiktsmask osv. ska även fixa naglarna för dem ser så jääävla äckliga ut nu..
espresso house is da shit.
söööötnooosen.
försenad födelsedagspresent av golvash. :) tack!
förlåt för dem dåliga bilderna föresten, tog med mobilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0