det här visste ni inte om mig

image description
(På bilden ovan har jag mina cheer shorts på mig. Så inga jobbiga kommentarer om att det bara är trosor, haha.)
jag är typ 1,69 och vill krympa. vill vara ungefär 1,60 - 1,65.
jag är nog världens slarvigaste och stökigaste människa.
jag och maria har vart vänner sen två års ålder och vårt första (stora) bråk var för några dagar sen. och nu är vi vänner igen. :)
är beroende av musik. lyssnar alltid på musik, till och med när jag ska sova har jag hörlurarna i öronen.
sommaren 2010 gick jag ner 10 kg och hade ätstörningar, sommaren 2011 gick jag dock upp allt igen. haha. :(
jag har en tendens att stalka killar jag inte ens känner. maria är den enda som fattar. hahaha. ;)
nu är det dags för lilla lina att sova eftersom detta var ett tidsinställt inlägg. puuuuuuuss.

Kommentarer
Postat av: Emma K.

vill se ut som dig

2011-11-14 @ 16:31:37
Postat av: Maria!

hahahaahaha .. älskar dig <3

JAG VILL OCKSÅ SE UT SOM DIG LINA

2011-11-14 @ 17:22:20
Postat av: Petra

Tror du att du är den ända som har problem?

2011-11-14 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0