café capuccino osv.

hej på er!
Kom hem för kanske fem minuter sen och sprang ner med tvätten till tvättstugan. innan det var jag då och fikade med maria och golvash på café capuccino, ligger där vid gustav vasa eller vad fan han heter, på kungsportsplatsen i alla fall. rekomenderas verkligen! mycket bättre än espresso house. träffade dessutom våran gamla fritidslärare som vi hade senast i 4an. först fattade jag inte vem det var så jag bara stog och stirra på honom, haha, pinsamt. ;) aja, innan det så åkte vi rix fm vagnen! de bjöd på pizza och pepparkakor. räknade till nästan 10 personer från isgr... lite läskigt. ;)
käkade barnmat innan gympan, det var faktiskt gott! ;)
ibland hatar jag sveriges väder... måste bara säga det.
riiiiiiix fm
nu ska jag snart springa ner till tvättstugan. kommer roligare inlägg senare! puss.


update; mix megapol va det visst ;)


Kommentarer
Postat av: Maria!

hrrrmhrm.. det var mix megapol men okej

2011-11-25 @ 17:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0