Allt i ett?

Jaa halloj, Jag har varit så jävla dålig på att blogga. Asså, Min spanska lärare ringde hem och sådär för att jag inte skötte mig på spanska lektionen. Som straff tog mina föräldrar min Iphone och gav mej en mobil som inte ens har en kamera. (my life is over). Och det betyder att jag typ inte kan ta några kort (A) men jag har tagit lite med syrrans telefon och sådär. Det har hänt ganska mycke. Köpt några grejer o sådär men drar inte allt på en gång.









aaa,en tröja,jeans,trosor (hahah) mina vinterskor, två deos, ett armband, örhängen, och ett par handskar tyo:)







Nu idag har jag varit med min moster,lynn och min mosters man, för jag och lynn sov nämligen över där, på morgonen, så idag åkte vi och spela golf, sen har vi fikat på ett mysigt ställe i haga oxå:)



här står jag och lynn efter en härlig runda golf:D! vi körde typ sån där man står upp på en ´grej och bara sjuter bollar rakt fram:) såser ni, vi stog häruppe,så skjuter man rakt fram.. jag sög hahaha

sen här har vi lite bilder av fikan :) de var mega kanellbulle och mega kokosboll:D göötttt!


Som sagt har jag varit sjukt dålig på att blogga:)! ska absolut FÖRSÖKA BLI BÄTTRE:) !

S
å sitter jag bara och tråkigt framför disneychannel:)! men annars är allt bra;)! efter som jag inte bloggart har jag inte gett er chans till KRITIKDAGEN! MEN VI HAR JU HAFT EN BLOGGPAUS. så det finns ng inte så mycket och ge, tyvärr så får ni vänta tills nästa vecka:(!

Bjuder på bild från idah:)!




Kommentarer
Postat av: Alex

Café Husaren? :)

2011-11-14 @ 08:42:23
URL: http://wrongregrets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0