5 saker

• shopping, vem blir inte glad av det? hihi. ;)
• många händelser på facebook. :)
• musik, musik styr typ mitt humör helt och hållet.
• sommarn, ååh, ge mig sommar nu? saknar värmen...
• lära känna nya människor. :)
den här listan kan nog bli hur lång som helst... :s

• när människor ljuger mig rakt upp i ansiktet och tror jag går på det bara för att jag inte säger till dem.
• vintern, blir helt deppig.
• när folk skryter om saker dem inte har. sjukt segt, hahah. ;)
• städa, började typ gråta för att jag behövde göra det igår och det slutade med att jag bra tryckte ner allt i en massa lådor så nu vet jag inte vart jag har nånting.
• när ens vänner sviker en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0