Sorry

Förlåt för att jag inte bloggat,tror jag kanske får ta en ganska lång paus.  Lina e den som fixar allt typ, känner bara ibland att jag e helt slut o inte orkar,  jag hinner lixom inte med pga att min iphoneapp inte ffunkar, så de blir bara jobbigt o komma med saker senare. O Lina fixar som sagt allt, o kommer med nya inlägg hela tiden, pallade inte... okej nu när jag tänker efter måste jag nog blogga iaf. Men är jävligt pissed just nuu ... argghhh, asso dör, som Lina skrev tidigare.. JAG HATAR NÄR MÄNNISKR HÄRMAR. asso det gör mig så jävla irriterad, vill bara krossa de/den som gör det, jag vet exakt vad Lina menade med det tidigare inlägget, o jag tror att jag var minst like pissed som henne, Både jag och o andra påpekade för den person som härmade dej Lina, med det den härmade dej med, men den personen fattaade inte. Pissed.
Är oxxå arg för att vi ska ju dansa i skolan, O jag e den som sätter ihop dans koreagrafin (stavning) för min dansgrupp, O jag anstränger mej för att sätta ihop ett bra nummer när andra bestämmer sej för att ta samma danssteg som jag har kämpat med att få o funka för sex personer i min grupp. Blir skitpissed.
Mer inlägg kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0